söndag 29 mars 2009

att stjäla

Jag kommer på mig själv med att sno till mig 5-10 min slötid här och där så fort jag får chansen. Har försökt uppbåda lite energi men det går sådär. Snabb promenad medan sonen sov, frukt, bra lunch, utelek, choklad (funkar inte frisk luft så får man ta till socker). Fortfarande groteskt trött i hela kroppen. Nu har jag satt en pizzadeg på dinkel. Får se hur det blir. Funderar på att ta ett glas vin till maten så kanske jag sover bra i natt (att jag är fruktansvärt trött betyder tyvärr inte att jag sover bra när jag får chansen). Eller så snurrar det bara ännu mer. Värt ett försök i alla fall.

4 kommentarer:

Yogamamma sa...

Att sno till sig slötid på det sättet låter väldigt klokt. Faktiskt. Fortsätt med det. Och drick gärna ett glas vin då och då också,det låter klokt :)

annasv sa...

Tycker oxå det låter väldigt klokt med att sno till sig slötid. Stanna upp. Andas. Och tänk inte så mycket, bara försök att leva i nuet.

No-one sa...

Önskar dig en Glad Påsk i varje fall!

e sa...

yogamamma: Ja, ibland måste man sno lite.

annasv: Svårt att inte tänka men ska tänka på det ;)

pixalexia: Hoppas din påsk var underbar. Min blev toppen.