lördag 28 februari 2009

åtta

Jag har blivit utmanad av Camilla. För ganska länge sedan men jag har ju varit lite off så nu kommer mitt svar.

Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

- Jag är usel på att gå och lägga mig i tid.
- Jag har en förmåga att låta tiden bara gå, jag gör inget särskilt och tiden bara försvinner.
- Får dåligt samvete och tycker jag slösar tid om jag sover en timme mitt på dagen (väldigt motsägelsefullt givet de två första punkterna).
- Älskar rys-tv dvs Lyxfällan, Du är vad du äter etc. Får mig att känna mig som en bra människa.
- Är lite svag för gubbrock och skäms för det.
- Har tränat boxning.
- Har svårt att koncentrera mig genom en hel film, börjar ofta göra något annat under tiden typ slurfa.
- Är slarvig, har en förmåga att röra till här hemma.

Tror många har gjort denna så jag utmanar alla som känner för det.

Inga kommentarer: