fredag 6 februari 2009

glapp

Ingen kan anklaga mig för att nöta ut bloggen. Långt mellan inläggen. Läser bloggar men varken kommenterar eller bloggar själv. Jobbar, leker med lera och är lite oklar över vad jag lägger tiden på.

Nu dricker jag vin, väntar på att mannen ska lägga sonen, äter sura godisar (passar inte med vinet men de är ekologiska så då borde de ju vara nyttiga eller hur) och laddar för att se Studio 54 eller kanske Boogie Nights. Kom på att vi har en del bra filmer hemma och eftersom jag inte hade några kontanter så kunde jag ändå inte hyra något. Ser fram emot helgen. Lagom mycket inplanerat Så ska det vara. Jag orkar inte med fullplanerade helger just nu. Vill ha min lata famljetid.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Det är helt ok, jag är likadan ibland. Fast jag blir alltid extra glad när det är helg för då vet jag att jag får läsa hos dig.

e sa...

camilla: Tack, vad snäll du är. Du anar inte hur glad jag blir för den kommentaren. Sedan är det ju lite orättvist för jag har ju nöjet att läsa hos dig flera gånger i veckan :)

Anonym sa...

Jag håller med dig om helgerna... Lagom planerade ska de vara. När man jobbar tycker jag det är viktigast att man umgås, inte VAD man gör.

Trevlig helg!

Kram,
AnnaSv