lördag 7 februari 2009

sjåkkålääääde

Jag är så galet godissugen. Mest på choklad. I princip bara på choklad. Så chokladsugen att jag upptäckte att jag har något sjätte sinne för choklad. Mitt i min desperation så kom jag på att jag hade en Mars i en väska. En Mars som har legat säkert en månad i en väska jag inte använder. Hjärnan måste metodiskt gått igneom alla tänkbara chokladgömmor och så plötsligt kom jag på Mars i väskan. Sjukt.

Erbjöd mig att dela med mannen. Sedan tittade jag trånande och suckade och rotade efter mer choklad så han tog en tugga och gav mig resten. Jag är ett monster. Nu finns det inte mer choklad. Jag har letat överallt. Tinar kanelbullar i ugnen. Just det, vi ska på födelsedagskalas i eftermiddag så det är ju inte så att jag kommer gå utan sötsaker idag. Någon mer än jag som tippar på att jag kommer få rejäla humörsvängningar inom kort...

Inga kommentarer: