torsdag 7 februari 2008

misskötsel

Jag missköter min blogg. Tänk om jag förlorar vårdnaden om den?! Jag kanske inte anses som en ansvarsfull bloggägare längre. Ska försöka bättra mig för jag saknar bloggandet. Tiden ägnar jag åt att jobba (kul, kul, kul - på riktigt alltså, jag tycker det är jättekul) och att leka med sonen (underbart). Trots att tiden rusar så trivs jag. Även om jag jobbar mycket så känns det som jag har en ganska bra balans. Jag äter middag med sonen varje kväll och hinner oftast med en liten mysstund på morgonen också. Visst skulle jag vilja umgås med honom mer men samtidigt så glädjs jag åt att sonen och mannen får en tajtare relation. Just nu vinner alla känns det som.

5 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Låter perfekt :)

Yogamamma sa...

Tycker inte att du missköter något alls. Men jag saknar dig i bloggvärlden. Framförallt här, men även med dina små finurliga inlägg hos mig.
Och när sonen och mannen är hemma tillsammans är det ju ingen fara med att du jobbar mycket. Tycker jag.
Kram till dig.

Anonym sa...

äh, bloggvärlden finns kvar. Klart det tar tid och energi att jobba (speciellt när man verkligen gillar sitt jobb) och träffa familjen.

Njut av nuet. =)

Kram,
AnnaSv

Camilla sa...

Det låter ju som om allt flyter på bra, njut av det. Självklart så saknas du men jag hänger kvar. Ha en jättebra helg.

e sa...

hannele: Det är perfekt :)

yogamamma: Tack söta du. Jag håller med det går ingen nöd på sonen, han har det toppen.

annasv: Jag njuter för fullt men jag vill blogga också. Jag vill hinna allt :)

camilla: Det känns toppen men jag saknar bloggvärlden. Hoppas du har en skön helg!