lördag 5 april 2008

förkylnings-tv

Sonen är också lite hängig och efter ett ofrivilligt morgonpass (telefonen ringde!! och jag kunde inte somna om) så sov vi ganska mycket i förmiddags. Jag mår verkligen inte bra så mannen och den lätt uttråkade sonen har gått ut och lekt i sandlådan. Och plötsligt händer det, det finns något att se på tv. Otroligt. Jag ligger i soffan och kollar på Formel 1. Det fungerar uppenbarligen lika bra som förkylnings-tv som det en gång i tiden fungerade som bakis-tv. Wrooooom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kryar på dig snart! Ha ha, formel 1 - jag skulle nog somna på studs ;)

e sa...

alexia: Tack. Men formel 1 som är så spännande...

Anonym sa...

Hur mår du nu? Hoppas du mår bättre!

Krya på dig!

Kram,
AnnaSv

e sa...

annasv: Tack, nu tror jag att jag börjar bli bra. Kanske.