fredag 11 april 2008

party party

Jodå, förkylningsgnället skulle kunna fortsätta. Jag har ont i halsen och munnen igen. Det hann liksom inte gå över. Segt. Mannen pratar i telefon och jag väntar på att han ska bli klar så vi kan äta glass. Kvällens höjdpunkt. Tittar på Så ska det låta. Tittandet skulle jag kunna leva med men jag står inte ut med att jag dessutom tycker att det är ett småtrevligt program. Pysmysigt. Vad hände med snygga drinkar, långa middagar (utan att parera flygande matbitar) och barhäng??!!

Och ja självklart är det så att jag inte vill byta bort mitt nuvarande liv mot det gamla livet. Inte för något i världen. Men ibland skulle jag vilja turista i mitt gamla liv en liten, liten stund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar tänka tvärtom, att jag skulle vilja turista in i framtiden i stället. =)

Inga småbarn som kladdar/kastar mat, inga skrikande småttingar som hela tiden avbryter, inga "torka-rumpan" mitt i middagen etc...

*s*

Kram,
annaSv

e sa...

annasv: Det är sant, det vore kanske inte så dumt det heller.