fredag 25 april 2008

vilse i garderoben

Idag är en sådan där dag när det är kul att kolla på vad folk har på sig. Jag har sett allt från korta kjolar och barfota i öppna skor till vinterjacka och halsduk. Själv var jag mittemellan med stövlar och kjol. Lite varmt men fungerade. Det var idag det verkligen blev vårvärme. Det är inte så lätt att hitta rätt i garederoben då. Jag har dessutom insett att förra året gick jag omkring i amningslinnen och kläder med resår i midjan. Inte så corporate. Måste köpa ny vårgarderob. Suck, det är dyrt att få barn men på andra sätt än vad jag trodde. Dessutom förstår jag inte när jag ska hinna handla. Får göra en räd här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Vilket lustigt sammansträffande: jag upptäckte butiken (den på Hökens Gata) igår - med en stor dos behärskning lyckades jag gå därifrån med enbart ett linne och en t-shirt. De har mycket fina kläder som skapar ha-begär där...

e sa...

alexia: Visst är den en underbar butik. Och alltid jättetrevligt bemötande. Brukar gå förbi där lite för ofta för att det ska vara bra för ekonomi och garderobsutrymme...

Anonym sa...

Jag har samma problem... mina alldeles för stora kläder från förra året är long gone och nu är det ju tomt i garderoben. ;)

Kram,
Annasv

e sa...

annasv: Men det är ju ett angenämnt problem att kläderna är för stora :)