fredag 25 april 2008

tre

Jag har blivit utmanad av Yogamamman.

3 namn jag går under: e (men mitt riktiga namn dårå), sötis och mamamamamama (kan dock ibland avse en nalle, ge mig vatten eller något annat)

3 saker som skrämmer mig: att något ska hända sonen, att vi inte gör tillräckligt mycket för miljön och de konsekvenser det kan få, att människor jag älskar åldras och delvis att jag själv också gör det

3 saker jag har på mig: hrm, hade varit bättre att göra det här tidigare men ok, mysbrallor, fin tröja jag fått av mannen, mina vigselringar som jag älskar för det de står för och för att jag fick bestämma hur de skulle se ut

3 sanningar: jag älskar att jobba, jag har blivit duktigare på att släppa jobbet när jag är ledig, jag älskar att resa

3 saker jag verkligen vill ha: ett bra liv för sonen, en chans att få ihop tillvaron med familj och jobb, lugn

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

tackar, kul att läsa. Jag är själv dålig på att svara på utmaningar, men blir alltid glad när bloggvännerna gör det :)

e sa...

yogamamma: Visst är det kul att jämföra :)