fredag 4 april 2008

ynk

Det gör ont i halsen och jag har hosta. Har ingen lust att vara sjuk. Och det som känns jobbigast är att när man har barn så går det inte att vara sjuk. Det går inte att ligga i soffan hela dagen och kolla på dålig tv. För det finns en liten kille som vill leka, läsa böcker eller dra iväg på upptäcksfärd vilket måste övervakas. Men just nu får jag ligga under en filt och äta glass. Det är bra. Men allvarligt, vem gör tv-tablån för helgerna. Det är ju ingenting på tv. Dubbla avsnitt av Americas Funniest Home Videos??!! Vem 17 vill se det??!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uschuschusch! Det är sååå trist att vara sjuk! Jag vet precis hur du känner dig just nu - jag är i exakt samma sits. Fast med äldre barn går det att vara sjuk - det är bara att gosa ner sig i soffan och kramas... Med risk för att smitta, förståss...

Anonym sa...

F'resten - Ugglas och Bergs program, såg du? Jag tyckte dom var rätt roliga, båda.

Anonym sa...

usch, det är aldrig nåt bra på tv när jag kan titta. dvs. dagtid.. hem till gården???? kram camilla m. Isak

e sa...

gammelmman: Ja, med större barn som inte behöver underhållas/övervakas på samma sätt kanske det är lite lättare. Såg Bergs program, missade Uggla. Tycket Berg var precis lagom fredagsunderhållning. Äntligen något att titta på.

camilla: Jag börjar undra när det faktist är något bra på tv. När jag var hemma gick Cityakuten i repris sen em, det var rätt ok. Och så såg jag 2 1/2 Men som är jättedåligt...