torsdag 14 augusti 2008

vilka 22 timmar??

SVT har sagt att de ska sända OS 22 timmar varje dygn. Jag undrar när de 22 timmarna inträffar. Inte för att jag är jätteintresserad av OS men det sänds aldrig när jag vill titta. Däremot så har jag trillat in i den där Olsson talk showen några gånger och den är riktigt dålig. Känns helt irrelevant. Jag vet att jag hyllade TV4 när de tog in Mustafa Can men han har i alla fall något att säga. Det jag hört på SVT har bara varit tjafs med ett och annat märkligt uttalande om att Sverige får stryk av tjejer. Dvs kvinnliga idrottare från andra länder är duktigare än manliga svenska idrottare. Och det är ju verkligen hemskt. Verkligen. Ska det vara den nivån så behöver de inte sända överhuvud taget.

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Jag har verkligen inte sett så himla mycket av OS fast jag är intresserad, dock tycker jag det är konstigt att det visas så himla mycket beachvolleyboll när svenska OS-idrottare är uppe i andra grenar...?

e sa...

det mörka hotet: Beachvolleyboll är ungefär det enda jag har sett. Också Ara på varenda nyhetssändning då förstås... Jag förstår verkligen inte SVTs prioritering.