fredag 26 oktober 2007

varde ljus

Vi famlar i mörkret. Det råder helt enkelt brist på lampor. Blir väldigt påtagligt när man är hemma så mycket som vi är nu. Har letat snygga lampor i flera år men det är ju så svårt att hitta. Behöver både golvlampor, taklampor och jag har tom gått så långt att jag funderar på någon form av belysning i fönstren. Blev inspirerad av Kaffeflickan som köpte 24 lampor på en gång. Det kanske är så man ska göra, köpa ett gäng när man ändå är igång. Och jo, vi har lampor. Men inte tillräckligt många. Jag ger mig ut på lampjakt.

3 kommentarer:

Superquinnan sa...

IKEA?? Kikar in och säger hej.. Var längesedan jag kikade in.. Kram

Yogamamma sa...

24 lampor är MÅNGA lampor. Men jag tycker att du ska göra en mindre variant av Kaffeflickan.

e sa...

superquinnan: Kul att du tittade in. Hoppas ni har det bra. Borde åka till IKEA men det känns så himla jobbigt... Kram

act as if: Att utöka med 24 lampor skulle ge en fin elräkning. Kanske ska göra en halv Kaffeflicka.