måndag 10 september 2007

finns inget dåligt väder

Bara dåliga kläder. Hade två fikadejter idag. Den ena blev tyvärr inställd så jag bestämde mig för att promenera till stan. Jag har nu definierat klänning, strumpbyxor och basketskor men inget paraply som dåliga kläder när det regnar. Men det var en riktigt trevlig promenad ändå. Det mest dåliga med mina kläder var faktiskt strumpbyxorna. Insåg att jag köpt och använt dem när jag var gravid. Alltså var de en storlek för stora redan från början och hade dessutom lite uttänjd resår i midjan. Så om ni såg någon som gick och drog desperat i ett par lila strumpbyxor så var det jag...

4 kommentarer:

Anna sa...

Vi tar en ny fikadejt så fort vi blir friska och du har tid.

e sa...

en södertäljebo: Ja, det ska bli kul att ses. Hoppas ni kryar på er snart. Men med tanke på hur lite vi hade sovit var det nog bra med bara en aktivitet för oss.

Anonym sa...

Hi hi -jasså det var dig jag såg ;)
Skämt å sido. Det lät iaf läckert med lila strumpbyxor.

e sa...

mocca: När de sitter där de ska ja! Otroligt obekvämt dessutom. Tror jag ska ge mig ut på ny strumpbyxjakt imorgon. I rätt storlek.