lördag 6 september 2008

saltis

Sovmorgon till kl. 8.15 varav de två sista timmarna själv i sängen. Underbart. Frulle medan sonen grejade (mannen gick och lade sig, vi sover i skift i vår familj :) och nu har jag och sonen suttit i soffan. Jag har fått lite välbehövligt kaffe (om sovmorgonen inte sträcker sig längre än till 8.15 så behövs en del koffein för att klara dagen) och vi har kollat på Saltkråkan. Tänk om det är så väl att vi har tagit oss ur Teletubbie-träsket till förmån för Saltkråkan. Det vore inte så dumt.

4 kommentarer:

Fru Tattoo sa...

Jag är ingen stor gillare av barnprogram, Astrid Lindgren filmerna är okej men sån där teckant "modernt krafs" (haha ha kunde ha varit farmor som sa det och så var det JAG, håller jag på att bli gammal? )

The Female Dinousaur sa...

Saltkråkan funkar. Hoppas det håller i sig. Sen kan du hoppas på härliga Häxan Surtant och Emil.

Camilla sa...

Här är det Nalle Phu som gäller... Hoppas du får en jättebra efter dina megajobbveckor.

e sa...

fru tattoo: Håller med, det är mycket krafs även på Barnkanalen. Vi får väl ta fram knypplingen och rynka lite på näsan ;)

gammelmamman: Häxan Surtant har jag inte en aning om vad det är men det låter kul. Emil, Pippi och Madicken gillar jag men jag hoppas sonen inte kommer gilla Karlsson...

camilla: Nalle Puh har vi inte testat. Det skulle också vara uthärdligt att titta på.