lördag 6 december 2008

specialare

Hittade Polly X-mas collection på Ica. Jag gillar inte Polly speciellt mycket men eftersom jag gått i spinn över julen så kunde jag inte motstå dessa. De har smak av glögg, vanilj, saffran, kanel, knäck och marsipan. Enligt påsen. Mannen och jag har identifierat saffran. Mannen tycker inte om saffran. Jag har lyckats få i mig en som smakade glögg eller möjligen knäck. Den var mest söt. Sammanfattningsvis kan man säga att Pollys julbonanza inte är en succé hos oss.

Uppdaterad
Mannen har precis konstaterat att de är precis som Bertie Bott's all flavour beans. Ni vet godiset i Harry Potter som smakar allt från jordgubb till öronvax och man har inte en aning om vad man får. "De är goda och så plötsligt får man en som smakar saffran..." sade han med en rysning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen usch, vad läskigt. Den där godispåsen hade jag aldrig fallit för. *s*

Hoppas ni har en bra helg!

Kram,
AnnaSv

e sa...

annasv: Den var lite märklig men ändå svår att hålla sig ifrån. Men det är väl mest ett bevis på min dåliga karaktär. Helgen har varit bra, hoppas er också var bra!