onsdag 18 juli 2007

som ett barn

Jag gillar verkligen Gilmore Girls. Igår var det dags för ett avsnitt och lite B&J Chocolate Fudge Brownie (varför det är nödvändigt med glass orkar jag inte diskutera, så är det bara). När programmet började närma sig slutet blev jag jättebesviken över att det var slut redan. Precis som ett litet barn. När jag var liten började jag tydligen gråta av besvikelse varje gång Vi på Salktråkan slutade. Visserligen börjar jag inte gråta när Gilmore Girls slutar men jag blir besviken. Jag måste nog skaffa mig nya intressen.

2 kommentarer:

Superquinnan sa...

Jag ÄLSKAR Gilmore Girls.. Och B& J´s glass.. Det kanske är typiskt kvinnligt bådadera? :-)

e sa...

superquinnan: I så fall är min man väldigt bra på att bejaka sin kvinnliga sida ;) Visst är det trist att det är sista säsongen av Gilmore?!