söndag 29 juli 2007

avskärmad

Sonen och jag har lämnat mannen i stan och befinner oss på landet. Här delas inte tidningen ut på söndagar. Insåg just att halva dagen har gått utan att jag varken har läst nättidningar eller tittat/lyssnat på nyheter på tv/radio. Vad som helst kan ha hänt utan att jag har en aning om det. För en nyhetsnörd som mig är det här ett mycket oroväckande beteende. Normalt skulle jag ha klarat av DN och DI i pappersform, läst lite nättidningar samt sett åtmistone en nyhetssändning på tv. Jag måste skärpa mig.

3 kommentarer:

deeped sa...

Låter som... semester :)

Anonym sa...

Känner igen det där *S*
Lösningen heter: mobiltbredband ;)

e sa...

deep.ed: Semester är härligt men med tanke på att jag är föräldraledig så kan det ju urarta totalt om jag inte skärper mig.

mocca: Tror inte mobiltbreband hade hjälpt mig, jag har inte ens varit i närheten av en dator de senaste dagarna...