torsdag 2 augusti 2007

vinbär

Jag har tillbringat de senaste dagarna med att gå omkring i föräldrarnas trädgård och ätit vinbär. När jag var liten tyckte jag de vita var godast, de röda näst godast och de svarta åt man bara om man blev tvingad. Nu tycker jag svartavinbär är allra godast. Undrar om det betyder att jag håller på att bli vuxen?! I övrigt har jag umgåtts med familjen, promenerat, ätit glass och i princip inte gjort någonting medan tiden bara gått. Nu är vi tillbaka i stan och det känns lite trist.

6 kommentarer:

Superquinnan sa...

svarta vinbär är jättevuxet!! Kram

Anonym sa...

*funderar*
jag måst nog instämma med att det nog har med att bli vuxen att göra.

Jag fullkomligt älskar svartavinbär nu, gjorde inte det när jag var yngre.

btw: välkommen hem!

Anonym sa...

*funderar*
jag måst nog instämma med att det nog har med att bli vuxen att göra.

Jag fullkomligt älskar svartavinbär nu, gjorde inte det när jag var yngre.

btw: välkommen hem!

e sa...

superquinnan: Härligt att äntligen få ett bevis på att man är vuxen ;)

mocca: Tack. Då är du vuxen du också ;)

Anonym sa...

Solvarma svarta vinbär är en delikatess.

e sa...

hannele: Och kylskåpskalla är inte så dumt det heller (snodde med mig vinbär från föräldrarna).