onsdag 15 augusti 2007

väderkvarnar

Otroligt, eller snarare oroväckande, många hittar hit genom sökningar på "väderkvarnar". Till alla er vill jag säga sorry. Det enda jag skrivit om väderkvarnar är det här. Och det är förmodligen inte vad ni söker. Men varför söker man på väderkvarnar? Don Quijote-ambitioner? Vill mala sitt eget mjöl? Jag börjar bli lite nyfiken.

Andra sätt att hitta hit som väcker min nyfikenhet är:
vad e klockan - det finns nog bättre sätt att ta reda på det än genom en sökning
vilket datum var midsommar - beror på vilket år det gäller
gratis övernattning på IKEA - visst, IKEA Kungens Kurva är omöjligt att hitta ut ifrån så där skulle det verkligen behövas
frukt - bara frukt lite allmänt så där alltså? då kan du nog hitta några svar här, annars är det bra att vara lite mer specifik
vem äter vem i Antarktis - varför vill man veta? hur hamnade man här? och varför tänker jag bara på kannibalism?

4 kommentarer:

Att vara mamma sa...

Ha ha, nu fick jag mig ett gott skratt medan jag sitter och ammar och läser bloggar. Vilka fantastiska sökningar, särskilt frukt (måste ha varit svårt att sålla bland träffarna) och vad e klockan (inte ens vad är klockan).

Anonym sa...

Ha ha, alltid lika roligt och kolla sökorden.Skrattar gott åt din kommentar om IKEA Kungens Kurva :)

Anonym sa...

Det där med varför man söker på väderkvarna var lite kul :)

e sa...

att bli mamma: En sökning av typen "frukt" gör ju rimligen att man inte blir besviken för man måste få en väldig massa träffar.

mocca: Det finns få ställen som är så omöjliga som IKEA Kungens Kurva. Finns många historier om det stället.

struntlillstrumpa: Jag börjar på allvar undra vad det enorma intresset för väderkvarnar beror på. Jag förstår liksom inte fascinationen.