onsdag 29 augusti 2007

oooops

Gick in på Adlibris och skulle... Lite oklart vad jag skulle göra, för jag skulle inte köpa några böcker i alla fall. Detta blev resultatet. Och jag kan argumentera för varje bok. Nästan.

Här är jag! Vem är du? och Ditt kompetenta barn, Jesper Juul - Jag måste ju ta hand om mitt barn på ett bra sätt...
Växa och upptäcka världen, Hetty van de Rijt - Handlar om barnets första år. Kanske borde ha köpt den lite tidigare... Men bättre sent än aldrig.
Nannas låda, Rose Lagercrantz - Till sonen. Klart killen ska ha en bok!
Middag med Jamie, Jamie Oliver - Det stog något om middagar på fem minuter. För det brukar ju fungera...
En bulle i ugnen, Renée Voltaire - Hon skriver bra kokböcker och den här har bla recept för barn. Tror jag. Bara för att jag nästan aldrig använder de andra böckerna så kan jag ju använda den här...
Två systras söta, Lisa Eisenman - Det är trevligt med sötsaker. Att min oberäkneliga gasugn inte tillåter något finlir är säkert inget problem.

Jag är nöjd med mig själv.

Inga kommentarer: