måndag 13 augusti 2007

lyllos

Jag är en lyllos som har två riktigt braiga bästisar. Tyvärr träffas vi för sällan. Men nu har jag lyckats träffa båda inom loppet av en vecka. Förra veckan kom den ena på middag och idag den andra. Lyckades dessutom laga mat som gick att kombinera med att underhålla sonen. Lånade recept på pasta med tomat/citron/äppelsås och lade till lite god salami. Gjorde sallad på vindruvor, galia- och vattenmelon tillsammans med vaniljkesella blandat med delikatess vaniljyoghurt. Kom på att det ska egentligen vara vanlig kesella men det här blev extra smarrigt. Och vi fick massor av tid att prata, prata, prata. Jag är glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mums vad gott det lät! Och vilken trevlig kväll du verkar ha haft. Goda vänner är guld värt!

e sa...

mocca: Ja, vänner är bäst :) Och middagen var mucho god, särskilt som jag inte är så huslig av mig...