fredag 31 augusti 2007

tjoho

Hur kul är det att gå och shoppa iförd kläder med barnmatsfläckar?! Jag lovar, jag var ren när jag gick hemifrån. Det gick snabbt över så snart sonen skulle äta lunch. Till en början lyckades jag dessutom bara köpa saker till sonen men sedan slog jag till på en Odd Molly tröja. Har suktat efter en sådan länge och nu hittade jag en som jag verkligen ville ha. Ikväll blir det smørrebrød. Och när sonen har somnat ska jag unna mig en av de saker jag har längtat mest efter sedan jag blev gravid, ett glas Bollinger. Det är härligt med fredag!

3 kommentarer:

Yogamamma sa...

o gud vad gott, skicka hit ett glas. Jag är gräsänka ikväll och behöver muntras upp lite. Trevlig helg!

Superquinnan sa...

Bollinger.. Mmmm.. Jag är där om lite mer än ett år ;-)

e sa...

act as if: Beamar över ett glas. Ha en skön helg!

superquinnan: Bollinger är alltid värt att vänta på :)