fredag 3 augusti 2007

upp och ner, ner och upp

Tanken var att jag skulle gå ner i vikt. Inte upp. Promenader och amning gjorde att kilona började rasa när sonen när sonen var några månader. Och så har det fortsatt. Förutom en period när det stod stilla pga ett gravt B&J missbruk. Men inte ens då gick jag upp utan det avstannade bara. Efter några sommarveckor med massor av fika och glass så har jag gått upp i vikt. Aaargh. Nu blir det andra bullar. Eller inga bullar alls snarare. Och jag som hade så lite kvar. Det suraste är att jag inte kan skylla på någon annan. Promenader och regelbundna måltider får det bli. Trist men effektivt.

2 kommentarer:

Superquinnan sa...

ÅÅÅÅÅÅH B&J`S måste vara djävulens påhitt.. Jag hade ju förbud ett tag men eftersom jag står still på mina 71 kg i grav. tänkte jag ok.. Får se hur det är hos BM nu på tisdag då ;-)

e sa...

superquinnan: Håller med. Grundarna framställs som snälla hippies men det tror jag inte på... Lycka till hos BM.