torsdag 8 november 2007

hoppsan

Mannen och jag hade 10-års jubileum någon gång i höstas. Mamma påpekade idag att det var 10 år sedan hon träffade min man första gången. Lite jobbigt att vi inte tänkt på det själva men vi firar aldrig årsdag för när vi blev ett par (vet inte exakt när den är...). Däremot firas bröllopsdagen. Och så kan man smygfira lite ibland ändå utan anledning. Håller på att bestämma mig för vad jag tycker om att det gått 10 år. På ett sätt känns det som att det inte alls kan ha gått så lång tid. Och på ett sätt känns det som vi alltid har varit tillsammans. Oavsett vilket så känns det bra. Mycket bra.

4 kommentarer:

Yogamamma sa...

ja, men det är ju det viktigaste, att det känns bra. Sen tycker jag ju om att fira. Allt.
Så jag och mannen kommer att fira i mars-08. För då var det tio år sen vi träffades. Sen har det varit lite turer hit och dit. Men det är vi. Alltid.

Anonym sa...

OCh vi firar tio år januari/februari 2008. Fast vi vet inte när... Men det var premiär på filen Hamilton på bio. Vet någon när den hade premiär?

Anonym sa...

Filmen så klart. Inte filen.

e sa...

act as if: Lite turer hit och dit har jag också ignorerat :) För det viktiga är ju att det är rätt. Fira ordentligt i mars. Och några gånger innan dess :)

kaffeflickan: Ni har ju i alla fall en chans att leta upp datumet. Har dock inte en aning om när premiären var. Eller så låter ni bli att ta reda på datumet och firar flera gånger i jan/feb :)