torsdag 29 november 2007

en ursäkt

Det är väääääldigt många som hittar hit genom att söka på julpyssel så vill jag passa på att framföra en liten ursäkt. Det finns inget att se här. Klicka vidare. Jag är nämligen alldeles förfärligt opysslig. Ett ynka litet tips kan jag komma med och det är finfina änglar och tomtar gjorda av läskburkar samt stjärnor i ull som finns att köpa på Afroart. Jag har shoppat loss på änglar idag, de ska hänga tillsammans med röda kulor på röda snören i köksfönstren. Och så väntar jag otåligt på Vinterns söta som jag beställde häromdagen för att kunna göra lite julgodis till första advent. Så lite pysslig kanske jag är ändå. Men bara lite.

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

jag är också opysslig, fast jag älskar jul :)

e sa...

hannele: Jag tycker nog du verkar vara lite pysslig i alla fall :)