torsdag 29 november 2007

point of no return

Jag ammar i princip inte alls längre. Snart börjar jag jobba igen och måste se över min garderob. Trots ihärdigt promenerande så finns några få extrakilon kvar. Få men irriterande. Det finns ingen som helst ursäkt att inte göra något åt saken. Det går inte att blunda, äta B&J och tro att kilona ska vara borta nästa vecka. Blir inte bättre av att jag tjuvsmakade skumtomtar idag. Trots att det snart är jul, eller kanske just därför, så är det dags. Viktklubb nästa.

4 kommentarer:

Yogamamma sa...

åh, SKUMTOMTAR. Jag ÄLSKAR Skumtomtar. Det var ju DET jag skulle ha köpt i affären, visste att det var ngt jag glömde. Attans!
Trevlig helg på dig

e sa...

act as if: Skumtomtar är barnsligt gott. Jag skulle äta mina ikväll var det tänkt men de tog slut redan vid lunch... Ha en skön helg!

Frida sa...

Skumtomtar är farligt, farligt!!

e sa...

frida: Så här i jultider finns det lite för många farligheter...