lördag 19 januari 2008

myror i brallan

Det kryper i benen. Från att ha varit ute flera timmar om dagen och tagit långa promenader så går jag till och från t-banan. Jag har inte ens varit utanför huset på lunchen, förutom i tisdags. Det här går inte. Nu hoppas jag vädret skärper till sig så jag kan ta en lång promenad idag. Bort med alla svarta moln.

Uppdaterad
Planen var: promenad till stan/sova i vagnen, shopping, drink med vänner. Verkligheten blir : sova hemma, t-bana till stan, shopping (kanske), drink med vänner.

Uppdaterad igen
Verkligheten blev: Sonen sov lääääänge = ingen shopping, ingen drink, bara vara hemma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är innerligt trött på vädret! hoppas verkligen det blir bättre snart. Antingen kallt. Eller varmt. Inte så här.

Hoppas du kommer ut på prommisar framöver!

Kram,
AnnaSv

e sa...

annasv: Eller hur varmt eller kallt spelar nästan ingen roll bara det blir nåt. Men helst skulle jag vilja ha lite snö.