söndag 20 januari 2008

wardrobe diary

Borde börja hålla koll på vad jag har på mig. Så jag inte har exakt samma kombination för ofta. Eftersom det inte blev någon shopping igår så kvarstår problemet. Jag har inget att ha på mig! Snälla mannen gav mig några finfina julklappar och några saker har jag lyckats köpa själv, dessutom så finns det säkert en del i garderoben som går att använda. Problemet är att jag är usel på att kombinera kläder. Jag saknar blicken för det. Törs inte ta ut svängarna för jag är rädd att det ska se helt galet ut. Resonerar att det är bättre att ha samma kläder än att råka se ut som en påskkärring. Jag skulle behöva en alldeles egen Linda K som sveper in i min garderob och plockar fram en massa snygga kombinationer till mig. Snart anlitar jag en personal shopper.

6 kommentarer:

Linda K sa...

söt du är :D

gå efter vad du känner dig fin i. hellre lite galet än trist tycker jag!

Att vara mamma sa...

Du får börja lägga ut outfit-bilder på bloggen, så att du får respons från oss läsare! ;)

e sa...

linda k: Jag kanske törs chansa lite. Om inte annat så är påsken tidig i år så blir det helt fel kanske jag kan komma undan med påskkärring-ursäkten.

att bli mamma: Ha, ha så kul ska vi inte ha. Eller tråkigt om jag inte törs ta ut svängarna.

Yogamamma sa...

vi kanske kan dela på kostnaden för den där personliga shopparen?

Matilda sa...

Jag känner igen det. Har upptäckt att det är behändigt att ha mycket enfärgat för det går att kombinera hur som helst, i princip. Men våga chansa tycker jag, våga ta en blus till ett par andra byxor än normalt, såååå hemskt fel kan det ju inte gå! :)

e sa...

yogamamma: Gärna! Helst skulle jag vilja att shopparen kom hem till mig med grejerna också. Undrar om det blir dyrt...

matilda: Det döljer sig en del galenskaper i garderoben så det kan bli hur kul som helst om det vill sig illa. Men du har rätt, det mesta är ganska normalt så det nog inte bli allt för fel.