onsdag 16 maj 2007

vem är jag

Tänkte försöka presentera mig lite genom att fylla i det här frågeformuläret som jag hittade hos en södertäljebos liv

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Har inte testat men jag skulle nog fixa torkarbladen i alla fall.

2. Hur äter du ett äpple?
I paj. Annars kliar det i halsen - om det inte är tillagat alltså.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Blir alltid rädd när jag får syn på dem men sen brukar jag lugna ner mig.

4. Big Brother eller Sportnytt?
Alltid Sportnytt - särskilt under hockeysäsongen.

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Flygbiljett vartsomhelst (bara det är långt och jag inte varit där tidigare) eller ett finfint smycke härifrån

7. Resmål som fascinerar?
Antarktis.

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Med mannen om vad han skulle köpa till middag (falukorv).

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Eurythmics.

10. Förrätt eller efterrätt?
Förrätt.

11. Bästa stunden på dagen?
Promenaden efter lunch.

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, iPod och betalkort.

13. E-post eller snigelpost?
E-post.

14. Den senaste komplimangen du fick?
Har du sminkat dig idag - eller det var väl kanske ingen komplimang... men det var menat så.

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Minns inte. Jösses vilken lyllos jag är som är omgiven av så snälla människor.

2 kommentarer:

Linda K sa...

prima, jag lånar listan! :D

e sa...

linda k: låna på :D