onsdag 27 juni 2007

alltid uppkopplad

Ska ta en tur till Norrland. Där finns ingen uppkoppling. Dit jag ska alltså. Inser att det är ytterst få tillfällen då det gått så lång tid som en vecka utan att jag kunnat kolla mail, läsa nättidningar osv. Oavsett var jag har befunnit mig i världen så har jag med relativt jämna mellanrum kunnat koppla upp mig. Kan inte bestämma mig för om det är sorgligt eller inte. Hur som helst så försvinner jag härifrån ett tag. Men inte allt för länge för då får jag abstinens.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi
Ha det så trevligt, och du har nu officiellt blivit en bloggnörd!
Välkommen in i gänget ;)
*kram*

e sa...

mocca: Hmpf, tack då. Det var precis det här jag var rädd för. Men det är ju väldigt kul :)

Yogamamma sa...

o jag undrar hur jag ska klara en vecka i Norrland utan nätet, bloggnörd som jag blivit. Jisses.
Jag åker en vecka, på söndag. Kan visserligen blogga via mobilen, men det blir hiskeligt dyrt, men jag undrar om jag inte kommer att göra det ändå. Borde visserligen hålla mig och verkligen ha semester, från allt.
Gud, vilken bloggnörd man blivit...
Ha det så skönt i alla fall....

e sa...

act as if: Hoppas du fått en skön ledighet. Med eller utan mobilbloggande. Bloggande är onekligen beroendeframkallande... Själv hade jag inte ens en fungerande mobiltelefon större delen av tiden. Mycket ovant.