torsdag 21 juni 2007

bokslukare

Plötsligt har jag kommit in i en period av intensivt läsande. Eller så är det så att jag läser ovanligt lättlästa böcker. Jag läser i alla fall hela tiden och bokhögen minskar i oroväckande takt. Jag älskar verkligen att läsa så det är jätteskönt att vara inne i en sådan period och känna att jag faktiskt hinner läsa så mycket som jag vill. Snart är det dock dags att bunkra böcker igen. Om någon har några bra lästips så tas de tacksamt emot. Vad som helst bara det är pocket.

4 kommentarer:

Anna sa...

Låter härligt. Jag har knappt inte läst något alls sen jag blev gravid... jag som brukar plöja flera böcker i veckan. Jag har säkert 50 olästa böcker som väntar på mig i hyllan så det känns bra sen när lusten/tiden återkommer.

e sa...

en södertäljebo: När man är inne i amningsrutinen så är det toppen att läsa. Det tog mig några månader men nu har jag både ork och tid att läsa igen. Ser fram emot lite bokshopping i nästa vecka.

Anonym sa...

Tipsar om min kategori: läst 2007
en del av böckerna där finns i pocket.

Om du inte har läst: Påven Johanna av Donna Woolfolk Cross rekommenderar jag den varmt. Jag har skrivit om den här:
http://mocca.blogsome.com/2007/02/03/133/

e sa...

mocca: Har missta att kolla där, ska genast göra det. Och Påven Johanna har jag inte läst, den hamnar på listan direkt. Tack för tipsen!