måndag 31 december 2007

2007 - ett bra år

Det här har nog varit det mest annorlunda året i mitt liv. Och det bästa. Jag hann jobba några få dagar i år. Och alla var så härligt julledighetssega att vi införde 3-fika (vilket är stort när man normalt knappt hinner äta lunch). Det var roliga arbetsdagar. Helgen innan jobbet skulle dra igång på allvar överraskade sonen oss med att födas. Och sen blev inget som vanligt igen. Det har varit otroligt omtumlande. Mycket av både skratt och tårar. Det enda det har varit lite av är väl egentligen sömn :) Det har varit helt fantastiskt. Jag är så tacksam över det här året.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som ett härligt och omtumlande år.
Gott nytt önskar jag dig och din familj.
Kram

Yogamamma sa...

Ett omtumlande och lyckligt år låter det som du haft.
God fortsättning på 2008 och tack för att vi får följa dig här på bloggen.

Frida sa...

Att få barn är verkligen omtumlande! Även om mina tjejer inte kom förrens i maj så känns livet innan dem väldigt avlägset.

God fortsättning med hopp om många spännande blogginlägg!

Camilla sa...

God fortsättning och hoppas att 2008 blir minst lika bra! Å grattis till sonens 1 årsdag.

Anonym sa...

Det låter som om du har haft ett väldigt bra år. Mer sånt. Kramar och god fortsättning.

e sa...

mocca: Tack detsamma! Det har varit ett härligt år.

act as if: Tack detsamma och tack för att du läser och kommenterar, det blir roligare då :)

frida: Hoppas du får ett bra 2008. Visst undrar man vad man gjorde innan man fick barn!

camy: God fortsättning till dig också och tack för gratulation.

kaffeflickan: Önskar dig också ett bra och roligt 2008.